onsdag 14 januari 2009

Universitet

Varför ska de va så jobbiga?

Intervju i Glasgow 28/1 och i St Andrews 29/1. Aberdeen intervjuar också, men de kunde inte tänka sig att leta reda på min ansökan och säga att nej, vi vill inte ha dig, eller försöka fixa så jag kunde få intervju samma vecka, nejdå. Efter att ha svarat att de skulle återkomma den här veckan,varpå det alltså inte gick att boka biljetter under en vecka eftersom jag inte visste nånting, så fick jag svar (efter att jag hört av mig) att de inte alls kommer kolla min ansökning i tid. Det betyder inte att de inte vill intervjua mig, det kanske de vill men då hör de av sig senare. Liksom, tack, jag går i IB2 i Sverige, jag har alltså skitmycket att göra just nu och dessutom så bor jag i SVERIGE, det råkar faktiskt kosta att åka till Skottland också... Himla Aberdeen.

Inga kommentarer: