onsdag 5 november 2008

Go Obama! Yeah!! The American elections, Koc' tin foil hat (once I figure out how to insert memory cards into the new computer I will put up a picture =P) and when Stina told me it's just biology SL next week, those things made my day today. Wednesday next week I'll only have one lesson, Tuesday is conveniently enough a theme day in school, I have a major sleep-in on Thursday and a d-day on Friday. The workload is pretty heavy next week, but apart from that, yeaaaaah =D Finally...!

Idag bestämde jag mig för att sluta på teatern. Jag har inte tillräckligt med tid och energi att lägga ner just nu, framförallt inte när jag inte har varit helt förtjust i min roll heller. Känns synd, för jag älskar den härliga gruppen och teatern förra året var helt klart en av höjdpunkterna för mig under skolåret. Nu känns det som att skrivande har tagit den platsen istället, och så har jag Gerda när jag vill göra något aktivt. Jag vill se pjäsen när de spelar upp den i alla fall och jag vill helt klart hålla på med teater på universitetet. Det var det om detta.

Det här var inte ett så kul inlägg men jag är trött ;) God natt.

Inga kommentarer: