fredag 31 oktober 2008

Diversesaker

Mitt liv just nu. Ja... gick upp sju i morse och cyklade genom regnet för att gå på ett morgonpass i yoga. Det var lite random, men väldigt skönt. Extended essay går faktiskt lite framåt just nu. Lite. Men ändå, det är mer än inget, så det är ju bra i alla fall.
Vi (jag, Meng, David, Ems, Koc och fisken) sov över hos Snugglie förrgår till igår, det var kul, bl.a. attackerade jag och Meng Koc (för evigt traumatiserad nu ;P) och sen blev vi attackerade av Caterpiller Koc. Meng och jag sov över hos Lol nyligen också. Vi tittade på Arkiv X. Mycket Arkiv X. Nördigt och mysigt. Och jag och Meng lekte spasmaanfall och var även konstiga i Lols säng, så jag undrar vad hennes föräldrar egentligen tror om oss nu, haha.
Nu är det plugg som gäller. Yes. Och te. Te är bra. Yes.

Inga kommentarer: