lördag 4 oktober 2008

Lite mer Berlin

Pepp på depp. Ben, Snugglie, Velko, jag, Koc, David och Araneya på vår runda till Berlins Rosengård Hohenschönhausen (bilden tagen av Stina). Det var väldigt många, väldigt höga hus där och väldigt tråkigt, men vi hade väldigt kul. Vi var konstiga turister och fotade en massa när vi såg riktigt fula saker. När den här bilden togs väntade vi på spårvagnen tillbaka. Jag ska lägga upp fler bilder på bilddagboken sen, men det här var lite kul.

K
O
P
P
A
R
!
!
!
!

!

Utanför Brandenburger Tor fanns där en massa koppar. Jag vet inte riktigt vad de hade hållt på med, men nu har jag en jättefin röd kaffekopp. Det är bra, för jag har inte haft en egen kaffekopp, bara tekoppar och glas (jag börjar få min egen lilla samling, yay). Jag drack kaffe ur koppen igår när jag var trött och skulle göra biologi. Det hjälpte mot tröttheten, men inte med biologin. Snarare mot där också. Så kan det gå ibland. Jag vill tillbaka till Berlin...

Det får bli några random bilder istället.

Jag och Carro ovanpå en bunker innan vi fick till the hangover bunker, Brandenburger Tor by night (precis efter det failade Starbucks-besöket) och folk som åker U-bahn.
Mamma köpte chockladte, det var faktiskt gott! Jag funderar lite på poängen med att ha en blogg, för några av oss i klassen ska nog ha en poetry blog som CAS, så då är det ju inte lönt att lägga upp skrivsaker här direkt. Hum. Nu borde jag plugga kemi, himla prov och labbrapport... feel free to leave random comments here.

Inga kommentarer: